niedziela, 25 marca 2012

Na podwórku . ♥

Dzisiaj piękny, słoneczny dzień ; ) Miki postanowił, że co kilka bądź kilkanaście swoich kroków - będzie się kładł >> nieważne gdzie. Nie dziwię się, było bardzo ciepło jak na "kocie wymagania pogodowe". Według mnie to jeszcze za wcześnie na zimny beton xD
Jako że to mój pierwszy post na tym blogu, postanowiłam wrzucić dużo zdjęć. Poświęciłam na nie trochę czasu, a Mikuś postarał się o ładne pozowanie ^.^ Zdjęcia będą na końcu (niespodzianka). Teraz zasada ; Z powodu ciągłych zadań, prac domowych, obowiązków oraz nauki, jeśli to w OGÓLE wypali - posty będą się pojawiać w każdy piątek i sobotę, ew. niedzielę. Teraz dalej :
Popołudniu gonił za rudą wiewiórką i prawdopodobnie "odprowadził" ją aż do parku ;D Według mnie nie powinien brać się za byle co, przecież codziennie czekają na niego 3 dziewczyny na podwórku... ^^

Coś za bardzo mu się nudzi albo może od gonienia za ptakami - położył się w karmniku dla ptaków. To jest nic, w porównaniu co on jeszcze robi. Potrafi mi do kolana wyskoczyć. Ostatnio podobno porwał coś babci ze stołu :P



A teraz nadszedł czas na zdjęcia. Oto one :

Ooł, trochę mało tego .__. Następnym razem zrobię więcej albo CDN.


 
Ostrzy pazurki *__*
 
Lubi się czaić na wszystko i na wszystkich .
 
Jaki dobry, przypilnuje pańci okulary xD
 
Taa, lubię się popisywać...
 
Czy ktoś mnie widzi? 
 
Haha, już nie boję się tej piłki ;O
 
No i na koniec - drapanie :D

3 komentarze:

  1. Słodki kociaczek :) Ile ma lat? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powoli mija mu roczek. Urodził się gdzieś tak w czerwcu-lipcu 2011 r., a w sierpniu przywiozła mi go moja siostra z Bieszczad. Podobno był bardzo spokojny przez całą podróż ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kotek ^^
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥