piątek, 13 kwietnia 2012

Miki, gdzie się podziałeś . ?

Dzisiaj tylko ciasto... Bo nic więcej nie chcę fotografować. Przepadłeś, zniknąłeś i możesz już nigdy więcej nie wrócić. Nikt na tym świecie nie jest idealny, ale sam dobrze wiesz, jak bardzo Cię kochałam... Mam ochotę porobić Ci trochę zdjęć, pobawić się z Tobą Twoimi ulubionymi zabawkami, nakarmić Cię i przytulić do swojego serca... Nie mam nawet odwagi płakać, bo cały czas wierzę, że nie straciłam Cię "do końca". Bo tylko Ty byłeś całym moim życiem, a bez Ciebie ono nie istnieje.
Wracaj . !


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. :( Miejmy nadzieję, że wróci ;) Ale ciasto dobre ;p

      Usuń
  2. ;(
    Wielka szkodaa. ;*
    Miejmy nadzieję że wróci..
    Uroczy kotek. ... - takie uczucia kiedy pierwszy raz widziałam ten post, a kiedy dodałaś że wrócił:

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥