środa, 18 kwietnia 2012

Opóźniony post


Przepraszam, że nie pisałam wcześniej, ale niestety czas na to nie pozwalał. Jeszcze muszę uczyć się do poprawy kartkówki... :| Dzisiaj Mikiego odwiedziła koleżanka, ale Miki chyba ją nie lubi, bądź ona nie lubi jego. Ale stawiam na to pierwsze, inaczej nie odwiedzałaby go ;). Zresztą - wszystko dokładnie zobaczycie na zdjęciach. No i dzisiaj kolejny filmik. Przed chwilką tak pięknie świeciło słońce i tak ślicznie "wpadło" mi do pokoju, niestety zapomniałam sfotografować. A u Was, ciepło, zimno . ?

- Nie chcesz mojego prezentu to idę .
- Hmmmm...
- No i jak, nie namyśliłaś się jeszcze . ? xd
A teraz - idę się spinać >3


4 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia i filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nie szło im spotkanie :D
    Dziękuje za komentarze pozostawiane u mnie :*
    Proszę wszystkich o obserwowanie mojego bloga :)
    http://www.mousehouse99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem... Może to nie ta, a może za brzydka ? xD Nie wiem. Dzięki za kom.

      Usuń
  3. Pierwsza fotka NAJLEPSZA :D hah

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥