środa, 27 czerwca 2012

Koszula w kratę i tunika . Zakupy w Galerii Krakowskiej ;)

Dzisiaj miałam zaplanowany wyjazd do Galerii Krakowskiej w poszukiwaniu koszuli w kratę . Byłam razem z ciocią i Mamą . Dopiero potem, namówiłam Mamę, żeby poszła ze mną do NewYorker . ♥ I wtedy kupiłyśmy jeszcze tunikę :) A siostra była z kolegą (Mikołajem) gdzieś na jakiejś plaży, w Krakowie oczywiście ;) Tam w pobliżu balonu . Zresztą - zobaczycie na zdjęciach .
W najbliższym czasie przejadę się również do Bonarki .
Ooo, Matko ... Jeszcze tylko jutro i w piątek i... WAKACJE . ! Dobra, dobra... mogę Wam już powiedzieć .
Więc... w sobotę Miki ma URODZINY . ♥ Byłoby mi bardzo miło, gdybyście zrobili jakąś internetową niespodziankę . Z góry dzięki ;P




Zaczynamy reklamować chusteczki Kleenex xD














9 komentarzy:

  1. Kotek uroczy! ;p
    Koszula bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz mam remont w domu i zero wolnego czasu, ale przypomnij mi się w sobotę to coś wymyślimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla Mikiego
    I dodatkowe 10 żyć

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;) To nie gra komputerowa, ale dzięki ; *
      Dopiero w sobotę złożysz życzenia :D

      Usuń
  4. jakie fajne ciuszki :)
    wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz wejść u mnie w kontakt i tam będzie gg, fb.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczną tam masz plaże :0
    Fajna tunika i koszula też :)
    Miki ma urodzinki.... musze jakąś niespodzianke wymyślić..i chyba już wiem co ;d

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥