niedziela, 3 czerwca 2012

Statystyki .

Tak wiem. Wczoraj nie pisałam, ponieważ się uczyłam. Dzisiaj natomiast miałam spotkać się z kolegą na boisku - i praktycznie gówno z tego wyszło. Tak to jest z facetami ;/
Teraz przedstawię Wam wszystkie statystyki. Za wszystko po raz kolejny dziękuję ;) To dla mnie niezmiernie ważne .


Akurat robiłam to wczoraj, a jeszcze wtedy było 11 kom. (teraz : 13)
W komentarzach stanowczo się pogorszyło .

Najpopularniejszy post : Ciężki poniedziałek ...


"Cały czas".
                                                                                           

10 komentarzy:

  1. Gz statystyk :)

    Czemu się nie spotkaliście ? ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długa historia... Nie chcę tutaj "publicznie" się rozpisywać. Zresztą on sam mi zaproponował to wyjście ;/ Tak przypuszczałam, że nie dotrzyma słowa .

      Usuń
  2. Statystyki to tylko dodatek do bloga, prowadzisz go dla siebie. :)
    A ten koleś, to jakiś frajer i tyle. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się kolegą
    Widocznie nie jest Ciebie wart
    A po statystykach widzę że masz odwiedzających ze Stanów i z Rosji
    Gratuluję

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny nagłówek:)
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Faceci tacy są.... miałam podobny przypadek ;p

    Niezłe statystyki ^^

    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje kochana :) oby tak dalej :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥