sobota, 23 czerwca 2012

Wycieczko-pielgrzymka, czyli kilka zdjęć z trzech miejsc . ♥

Na szczęście Internet jest już w pełni sprawny, więc chętnie dodam nowy post. Dzisiaj się nie będę rozpisywać (jestem leniem ;D), ale jutro postaram się napisać o wiele więcej . Spodziewajcie się notki po południu i wtedy zamieszczę też fotografie Mikiego . ♥ Jakieś dwie godzinki temu wróciłam z wycieczko-pielgrzymki jeśli mogę to tak nazwać. Zobaczcie . !










Prawie jak na zielonej szkole ;) Pamiętacie . ?
I to tak samo ;D


Hah xD Ja w autokarze zjadłam pięć kanapek :D

13 komentarzy:

  1. swietne zdjecia ;)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mm ciasteczko, idę cos zjeść,złodniałam przez Ciebie ;p
    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż 5 O.O mieści się w tobie sporo :D
    zapraszam do mnie, nowa notka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, aż pięć :D Właśnie, dawno u Cb nie byłam, więc idę ;) ♥

      Usuń
  4. Ciaaacho :D
    To ile tam jechałaś że aż 5 kanapek zjadłaś ?^^

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku, jak ja dawno nie byłam na żadnej wycieczce...
    fajny blog ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotki,ślicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog został już oceniony:
    http://moniabay.blogspot.com/
    Dziękuję,MoniaBay

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tam pikniee ;p
    Fajnie wyszłaś na ostatnim zdjęciu ze swoimi kanapeczkami ;p
    A gdzie foty Mikiego? ;<
    (chcemy mikusia, chcemy mikusia)

    Wpadnij do Poli ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, chcemy Mikusia, chcemy Mikusia xD Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj, a jak nie to jutro koło 19.30 :D

      Usuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥