czwartek, 10 maja 2012

"Praktyczne" drzwiczki ;) Czy to dobry pomysł . ?

► DRZWICZKI DLA KOTA ◄

Jeśli kot ma swobodny dostęp do podwórka lub do ogrodu, należy zrobić dla niego specjalne drzwiczki. Trzeba się jednak liczyć z tym, że mogą z nich korzystać koty z sąsiedztwa - będą ci składać nieoczekiwane i czasem irytujące wizyty, zjadając w dodatku jedzenie Twojego pupilka. By uniknąć tego rodzaju kłopotów, można kupić bardziej skomplikowane drzwiczki ; otwierają się one jedynie na sygnał elektronicznego "paszportu", umieszczonego w obróżce twojego kota (u nas to jeszcze wielka rzadkość - przyp. tłum).

Stare, ale jare xD :

Spaghetti ;) >3
Lody ... ; * Mniam ^^
Podczas jazdy na rowerze *.*
Załóż okulary 3D. (Koniecznie . !) XD

10 komentarzy:

  1. Ja nie popieram drzwiczek dla kotów czy psów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego . ? Mi osobiście podoba się ten drugi pomysł z obróżką :D

      Usuń
    2. poza tym ja nie puszczam moich kotek żeby sobie same chodziły gdzie chcą. Brysia i Jessi chodzą tylko po podwórku jak ktoś jest na dworze, bo jak nikogo nie ma to nawet na podwórko nie wychodzą

      Usuń
  2. mniam mniam..pizza :D
    niestety nie mam okularów 3D :p

    (mam do ciebie prośbe..[no i przeprasza za kłopot], jeśli masz to mogłabyś mi jeszcze raz podać link do twojej przerobionej poli na mój konkurs? Sorry,sory ..za kłopot ;p )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o takich drzwiczkach otwierających się na obrożę nie słyszałam
    Muszę poszukać na ten temat jakiś informacji

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł. Ale u nas jest zima i źle takie drzwiczki bo w domu jest chłodniej.

      Usuń
  4. Już sie ukazały wyniki konkursu na moim blogu :D
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj swojego emaila to ci wyśle dyplomik :D

      Usuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥