środa, 30 maja 2012

Przepraszam ...

Przepraszam, że dzisiaj piszę tak późno, ale w ogóle nie miałam na to czasu. Od razu jak wróciłam ze szkoły poszłam do Carrefoura wyrabiać zdjęcie do karty rowerowej, a potem już tylko zajmowałam się lekcjami. Z matematyki mogłam sobie odpuścić, ponieważ pani jedzie jutro na ZS ze swoją klasą i zobaczymy ją dopiero w środę. Obowiązkowo przyroda była do wykucia jak i powtórka z polaka ;/
Dzisiaj wyjątkowo mniej zdjęć a więcej tekstu. I oto pytania dla Was :

Czy podoba Wam się telefon Sony Ericsson Xperia Mini Pro . ?
Macie jeszcze jakiś pomysł na niedrogi prezent na rocznicę ślubu moich rodziców (25). ?
Jaki prezent na imieniny Taty . ? Co najlepsze . ?

Co się stało, że pod ostatnim postem są tylko 2 komentarze . ? Czyżbyście wszyscy zmówili się na krótką przerwę blogową . ? xD

Ponadto zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u dziwna inaczej . Do wygrania są super nagrody, a naprawdę nie trzeba wiele zrobić.
Wystarczy, że zaobserwujesz jej bloga : KLIK
Dodasz notkę z informacją o rozdaniu (oba warunki obowiązkowe)
+ -||- informację o rozdaniu w pasku bocznym,
zaobserwujesz jej drugi blog : KLIK 2
napiszesz, dlaczego to Ty masz wygrać,
oprócz tego : "dodatkowy los dla osób wyróżnionych i osób, które mam zapisanych na moim gadu-gadu".


                                                  ***



I to chyba jedyne zdjęcie które będzie z Internetu . :D Nie miałam jak inaczej pokazać tego telefonu :P

1 komentarz:

  1. Telefon fajowy :)) Nie jestem dobra w wymyślaniu prezentów, więc nie wiem co ci doradzić... ;p
    Ciągle zmieniam nagłówek, bo tamten mi sie znudził i pola dziwnie wyglądała z tym jęzorem ;d
    Poza tym koty to nocne stworzenia, więc wybrałam ciemny motyw ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥