niedziela, 17 czerwca 2012

Mokry Miki ;D Upał męczy na całego .

Ile stopni pokazuje Wasz termometr . ? U mnie jest 30°C . Kto chce "pobić" Kraków . ? xD Dzisiaj praktycznie ostatni dzień na zakuwanie matematyki, a już jutro poprawa o.O Trzymajcie kciuki, powtarzam ;) Niby umiem już te równania, ale Wasze kciuki również wiele pomogą . Właściwie to nie wiem czy cieszyć się czy smucić, ponieważ oprócz tej poprawy w poniedziałek, a więc jutro - jest dyskoteka . I tak wiem, że kolega na nią nie przyjdzie, ale i tak ubieram się, jakby ktoś miał ze mną zatańczyć . Na pewno wyprostuję sb włosy i ubiorę niebieską "sukienkę" chociaż Mama mówi na to tunika . Przed wyjściem zrobię zdjęcie i opublikuję (jeśli zdążę i nie zapomnę) . Widzę, jak Miki męczy się na te upały, więc postanowiłam troszkę go "zmoczyć". Jak każdy kot - boi się wody . Ale przytrzymałam go i tylko delikatnie zwilżyłam jego sierść .
Pozdrawiam . ♥
WeroMika . 




Jeż :D
Czas na zabawę ;)



To zdjęcie mnie rozwala xD
Kocham "gapić się" w chmury ♥.♥
Już umie tu wyskakiwać . 
Ja zresztą też . ☺



Bo zlecisz . !
Kremówka . ♥♥♥

12 komentarzy:

  1. U mnie dzis było tylko ponad 20 st. wczoraj za to było 34 o.O
    Też mam jutro poprawki + karktówki które są zapowiedziane jeszcze na ten tydzien :l

    OdpowiedzUsuń
  2. ale slodziaak <3
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zakówam, ale do historii -,- u mnie było poniżej 30 :P zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem ile było u mnie stopni ;p . ale też bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki kiciuś :)
    Ale narobiłaś mi smaku na kremówkę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twojego Mikiego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudnegoo kotka *.*
    Zapraszam do mnie :
    onlymemories1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoją kicie też moczyłam wodą, ale ona sie tej wody panicznie boi O.O Ucieka gdzie pieprz rośnie ;p
    Miki jest chyba bardziej dzielny ;}
    Oczywiście trzymałam kciuki ;3

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥