poniedziałek, 18 czerwca 2012

Po dyskotece >.< Mam 4 z matmy ;))

Jeeeaaa ;D Udało mi się ^^ Poprawę sprawdzianu napisałam na 5+, a na koniec roku dostałam tą cholerną 4 xD To jest życie . ♥ Z moją średnią praktycznie nie da się już nic zrobić, ale i 4.8 jest dobre o.O Przynajmniej czerwony pasek będzie . No i niedawno była dyskoteka ;) Dość fajnie, ale to nie ta... Teraz - zupełnie inna, zmieniona, no i jeszcze o 16.30 było widno, zresztą o tej porze również . A co u Was . ? Ile stopni . ? A może u kogoś teraz pada deszcz albo nadchodzą ciemne chmury . ? xDD Ciekawa jestem :P
Pozdrawiam . ♥
WeroMika .
Jeszcze raz dziękuję wszystkim tym, którzy dzisiaj trzymali za mnie kciuki . Muszę się jakoś odwdzięczyć :D



9 komentarzy:

  1. luubie draze mleczne <3
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę taką średnią :l
    Gz kujonku :D
    U nas tak gorąco, i jeszcze tyle godzin w szkole,dziś znów ponad 30 st. było ; /
    Ale lubię nawet taką pogodę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę taką średnią ! W której ty jesteś klasie że masz takie oceny !? : DDD
    U mnie też jest gorąco ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty ;> Ja jestem dopiero w 5 klasie podstawówki i zastanawiam się, co będzie w późniejszych latach :D Na pasek potrzeba 4.75 ;))
      Pozdrawiam . ♥

      Usuń
  4. ważne, że czerwony pasek jest;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) trzymam kciuki oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację :)
    Ważne , że pasek będzie .
    U mnie wczoraj pod wieczór burza była , a w dzień straasznie gorąco :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to wręcz marzę o burzy ;) Pozdrawiam . ♥

      Usuń
  7. Gratuluje ci 4 z matmy!!! Ja mam 5, ale moja mama jest matematyczką, więc jest mi łatwiej ;3
    Ale superowy wymyśliłam sobie nick O.O "WeroMika" strasznie mi sie spodobał ^^ Aż sie zrobiłam zazdrosna xp

    OdpowiedzUsuń

Obserwacja za obserwację . ♥
Komentarz za komentarz . ♥